S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

» Způsoby dopravy
Způsoby dopravy

Vámi objednané zboží je možné doručit prostřednictvím České pošty, přepravní společnosti GLS či převzít na výdejním místě v síti Zásilkovna. Níže uvedené typy zásilek a jejich ceny jsou platné pro dodání zboží v rámci České republiky.

Způsob dopravy Cena v Kč Obvyklé doručení
Osobní odběr (POUZE na základě předchozí domluvy) zdarma dle domluvy
Česká pošta - Doporučený balíček (zásilky do 680,- Kč) 69,- 2-5 dní
Česká pošta - Balík Na poštu 95,- 1-2 dny
Česká pošta - Balík Do ruky 100,- 1-2 dny
GLS - Obchodní balík 95,- 1-2 dny
Zásilkovna - osobní převzetí na výdejním místě 55,- 2-5 dní

Zboží zasíláme i do zahraničí. Poštovné je kalkulováno individuálně dle platných ceníků dopravců s ohledem na váhu, hodnotu a výši pojištění zásilky. Po komunikaci s klientem se účtují jen skutečné náklady zvolené přepravní služby.

logo Doprava zdarma Objednáte-li v našem obchodě zboží za více než 2 000,- Kč, bude Vám zásilka doručena zdarma.

 

Popis jednotlivých služeb

logo Doporučený balíček Česká pošta - Doporučený balíček - pouze pro objednávky v max. hodnotě 680,- Kč vč. poštovného
- oznámení příchodu zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem,
- sledování zásilky online, příp. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 177 889,
- za případnou ztrátu se hradí 680,- Kč, za poškození a úbytek se odpovídá až do 680,- Kč,
- v případě nepřítomnosti má být adresátovi balíku zanecháno "Oznámení o uložení zásilky", kterou je možno následně vyzvednout do 15 dní na přepážkách České pošty.

 

logo balík Na poštu Česká pošta - Balík Na poštu - balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se Vám to hodí
- o možnostech vyzvednutí zásilky je adresát informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště,
- sledování zásilky online, příp. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 177 889,
- možnost změnit dispozice balíku – dodání na jinou poštu, prodloužení standardní úložní doby ze 7 na 15 dní apod.
Jednoduchý formulář pro vyhledání pošt, kde lze vyzvednout Balík Na poštu naleznete na stránkách České pošty.

 

logo balik Do ruky Česká pošta - Balík Do ruky - přijede za vámi, kam budete chtít
- doručení v rámci běžné pochůzky, ve vybraných lokalitách i v rámci odpolední pochůzky,
- oznámení příchodu zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem,
- sledování zásilky online, příp. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 177 889,
- možnost změnit dispozice balíku jednorázově v den podání – upravení času doručení, uložení balíku na poště, prodloužení standardní úložní doby ze 7 na 15 dní apod.

 

logo Obchodní balík GLS - Obchodní balík (Business Parcel)
- doručení standardně následující pracovní den od převzetí, v době od 8:00 do 17:00 hodin,
- 2 pokusy o doručení v ceně,
- SMS avizace v den doručení zásilky - interval 3 hodin,
- sledování zásilky online, příp. prostřednictvím zákaznické linky na telefonu 840 123 456 800.

 

balik Zasilkovna
Zásilkovna - převezmete na výdejním místě dle vašeho výběru
- osobní převzetí na Vámi zvoleném výdejním místě v rámci sítě - aktuální seznam poboček,
- informace k dodání zásilky e-mailem již v den podání,
- oznámení o připravené zásilce na cílovém výdejním místě prostřednictvím SMS a e-mailu s heslem nutným k převzetí,
- sledování zásilky online, příp. prostřednictvím zákaznické linky na telefonu 216 216 516,
- možnost prodloužení standardní úložní doby ze 7 kalendářních dnů až na 21 dnů.